Knight Rider. A shadowy flight into Rocket League! Knight Industries has crafted its own K.I.T.T. 2000 to champion the cause of aerial goals and epic saves. The Pack also includes K.I.T.T. Wheels, Steering Wheel Topper, and Player Banner. Self-driving capabilities not included! I’m sorry Michael.