Dragon's Dogma 2: Dark Arisen Expansion
Pre-order Bonus: - Norgan Fashion Set - Northern Attire Note: May also be available at a later date. Note: This product cannot be used without Dragon's Dogma 2. Also, if needed, please update to the latest patch before playing. Note: There are other set products which include this product. Please be aware of duplicate purchases. Your unwritten epic begins. Dragon's Dogma 2 presented players with a deep, explorable fantasy world, challenging them to choose their own experience – from the appearance of their Arisen, their vocation, their party, how to approach different situations and more. With Dragon's Dogma 2: Dark Arisen, that experience has been further enhanced through the addition of unforgettable new tales and thrilling encounters. Experience enhanced gameplay. Embark on uncharted adventures. Enticing value for myriad additions. Together with your loyal Pawns, set off on an unparalleled adventure! Dragon's Dogma 2: Dark Arisen - New Content 1. New Stories Await in a Brand-New Area Forsaken Dominion: Another Tale of Ruin Unfolds in the Snowy North Adventure forth to the long-abandoned region of Norgan and join forces with the enigmatic Eir, who seeks to unravel the secrets of the undying Fallen Dragon. Unearth and appraise forgotten relics to unlock powerful new weapons and skills that will aid you on your journey. 2. New Challenges in the Main Area Lost Rites: Prove Yourself with 12 Dungeon Challenges Rare equipment once held by past Arisens lays dormant in the depths of freshly uncovered unique dungeons. Whether you want to sharpen your skills or lay claim to legendary treasures—test your mettle against the Pathfinder's trials. 3. More Variation in the Character Creator New Hairstyles and Tattoos: Bring Your Characters to Life Craft your Arisen and Pawns with precision using the new options added to the robust Character Creator. Find the style right for you and embark on a fresh new adventure. *Ray tracing is not supported on XBOX Series S.