Night Club Weapon Pack
Steel pipe coupled with a glow tube protected by a metal casing. At night the tube flickers giving scant illumination. But every time you land a critical hit, the tube produces a short but painfully bright flash that blinds all enemies in range, making their execution a mere formality.