Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Pick your contracts. Hunt your targets. Collect the bounty. The Hunter’s Bounty pack for Necromunda: Hired Gun comes with unique cosmetics for your knife, stub gun, outfit, and mastiff chew toy. Each has a Guilder theme, with a blue paintjob and hard metallic coating. The chew toy model replacement will help your cyber-mastiff chase down targets with efficiency, shaped like the delicious meat he’ll soon be biting into.