NBA 2K Playgrounds 2 Rookie Pack - 3,000 VC
This product will no longer be available for purchase as of 2/20/2026. NOTE: All multiplayer servers for NBA 2K Playgrounds 2 will be shutdown as of 7/9/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Get 3,000 Golden Bucks - NBA 2K Playgrounds 2’s virtual currency – to purchase vanity items and swag packs for your players!