Mr. Raccoon Weapon Charm
Mr. Raccoon—of Raccoon City fame—is back and more charming than ever! Gunning for new heights as a decorative weapon attachment, he's popular amongst local hunters. Once downloaded, this item can be obtained via the in-game merchant. Apply this custom part to a specific shotgun to have the charm appear in-game on your weapon.