Hearts Of Iron IV: Expansion Pass
Hearts of Iron IV: Expansion Pass includes: Together for Victory: This expansion to Hearts of Iron IV introduces unique historical paths and events for the major British Dominions - Canada, Australia, New Zealand and South Africa - and the Indian Raj, as well as a new autonomy system to manage subject states. Death or Dishonor: This country pack add-on to Hearts of Iron IV has unique historical paths and events, including dramatic alternate histories, for the East European middle powers - Czechoslovakia, Hungary, Romania and Yugoslavia. Also adds more depth to the handling of equipment as you can now license or convert vehicles. Waking the Tiger: The war in Asia takes center stage with new National Focus trees for the Chinese factions and Japan, as well as an expanded German tree. The Chain of Command system allows for more complex military organization, and the trait system for generals has been completely revised. Man the Guns: The new naval themed expansion brings you closer to the swelling waves as you train and command large battle fleets or smaller flotillas better designed for your coastal shoals. Design your own ships and refit older models. Alter your convoy routes to avoid hungry wolf packs. Embrace or circumvent naval treaties and deal with the diplomatic consequences.