Halo: Reach
Halo: Reach* for Halo: The Master Chief Collection comes to the Xbox One looking better than ever, including up to 4K UHD resolution and HDR on Xbox One X consoles. Experience the tragic and heroic story of Noble Team, a group of Spartans, who through great sacrifice and courage, saved countless lives in the face of impossible odds. The planet Reach is humanity’s last line of defense between the encroaching Covenant and their ultimate goal, the destruction of Earth. If it falls, humanity will be pushed to the brink of destruction. Enjoy iconic Halo multiplayer** experiences with generation-defining player customization, unforgettable maps and classic game modes. Battle alone or with squad mates in Firefight to survive against endless waves of enemies deploying with ever-increasing difficulty. All rendered in stunning detail on the Xbox One and Xbox One X. *Halo: The Master Chief Collection is required to play the (digital only) Halo: Reach. **Halo: Reach PvP multiplayer is included with Halo: The Master Chief Collection. This purchase delivers the original Halo: Reach campaign and Firefight game modes.