Watch Dogs: Legion - Limited Edition Pack
Give the recruits of your resistance a unique look thanks to the Limited Edition: The London Dissident Pack: unlock three new masks to lead your resistance with style; the Sapphire Guard mask, the Cardboard Cyborg mask and the Distortion mask.