Dead Rising 3: The Last Agent
Episode 4 of the Untold Stories of Los Perdidos features Brad Park, a dedicated ZDC Agent who must discover the terrible truth behind the outbreak – and the dark side of his own life's work. This new side story features a new mission, 5 new weapons, 1 new combo weapon, 1 new vehicle, and a new clothing outfit, plus additional Gamerscore and the ability to carry PP (XP) back to DR3.