Keep being a step ahead of the Cartel and distinguish yourself from other players by wisely spending your GR Credits. With credits you can buy costumes, weapons, vehicles, boosters and more. This credit pack contains 8000 GR Credits. Gain 3530 extra credits for free for a total of 11530 GR Credits!