PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Gage Chivalry Pack
The Gage Chivalry Pack for PAYDAY 2 is a collaboration between Torn Banner Studios and OVERKILL! Go medieval on Washington DC with weapons from Gage's latest stolen goods including the Great Sword, the Morning Star, the Buckler Shield and the Bearded Axe who all fit in the melee slot. If ranged combat is more your thing you can use the Heavy Crossbow, the Light Crossbow or the classic English Longbow who all come with explosive and poison customization. And when all else fails trust in the throwable Javelin to save the day, just make sure to hit them right between the eyes. The Gage Chivalry Pack also includes four helmets from Chivalry Medieval Warfare and four medieval themed patterns and materials!