Star Wars Rebels Skin Pack
Are you ready to join the rebellion - Minecraft style? The Star Wars Rebels Skin Pack features the crew of the Ghost and their adversaries in the Galactic Empire. Chose from over 20 skins and play as your favorite Star Wars Rebels characters.