PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Mod Pack
The Butcher's AK/CAR Mod Pack DLC is here! A large shipment is en route to the East Coast containing mods to the most popular classics – the American CAR and the Russian AK. The Butcher is looking to gain a market share by providing unique mods for two of the most popular weapon families - and with good reason. Simple, robust weapons that can be modded to specialise in whatever role you wish. 22 new weapon mods are added as well as 4 new masks from a prehistoric age.