Escape the Cops and beat your Rivals in Redview County using the hottest cars featured in the “Need for Speed” movie. Hit the streets in the Racer versions of the Lamborghini Sesto Elemento, GTA Spano and Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster722 S.