WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Mitsunari Ishida
Note: This product has been previously available. Please be careful to avoid making an unnecessary or redundant purchase. Bonus costume for Mitsunari Ishida will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costume for "Mitsunari Ishida" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".