Provides players with two different configurations: medium to short-range capability as a Sub Machine-Gun (SMG), and medium to long-range as an Assault Rifle (AR). This unique 2-in-1 weapon has the ability to switch from SMG to AR and back again on the fly in the midst of battle, at the touch of a button, giving maximum flexibility to adjust to a variety of map types and tactics.