State of Decay: YOSE Prepper's Pack
The Day One Edition “Prepper’s Pack” includes: SKS Firearm A classic Soviet semi-automatic carbine, modded up with all the latest furniture, including a 40mm grenade launcher under the barrel. Perfect for picking them off one-by-one ... then blowing them all to pieces when things go south. Prepper SUV The ultimate marriage of cargo capacity and durability, this rugged off-road vehicle was a solution waiting for a problem. The reinforced body offers top-of-the-line resistance to zombie incursions, with plenty of room in the back to store all your best survival gear. Folding Axe Melee Weapon An essential piece of survival hardware. It's light, portable, and made of modern materials that will keep a sharp edge, even after multiple brainings.