Receive an exclusive in-game assistant, Towelie: Your Gaming Bud. The streets of South Park aren't as safe as they used to be and even the most seasoned South Park veteran will need help. "Towelie: Your Gaming Bud" provides unique assistance to players at key locations throughout the game.