Resident Evil 0 Costume Pack 4
This pack contains Rebecca's classic S.T.A.R.S. 1996 outfit from the original Resident Evil and her never-before-seen prototype outfit from the original Resident Evil 0. Note: Costumes are also available in a complete pack; please check previous purchases before buying. Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.