PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Sokol Character Pack
The Sokol Character Pack allows heisters to play as Sokol the Russian, the Grinder of the PAYDAY gang. Other than Sokol himself, it includes the Grinder perk deck, Sokol's mask, Sokol's hockey stick melee weapon and the Valkyrie rifle.