Prison Architect: Psych Ward DLC
New behaviour means new challenges - how well will you cope? The Psych Ward DLC allows players to open their lockups to a new class of inmates: the Criminally Insane. Handle their needs and behaviours without pushing the population to breaking point. Neglecting your prisoners’ needs and punishing them too frequently risks permanently damaging their health. Features: ● New inmates with unique traits! ● New wardens to alter your prison experience! ● New staff - hire psychiatrists to ease their minds and manage their behaviour ● New pre-built prisons, including the world’s largest floating prison ● New building plots – build your new facility in an abandoned jungle camp or ancient ruins ● Equip your prison with new padded cells and a Criminally Insane wing ● Show-off and share your prisons in World of Wardens.