Download now to get access to the Aquaman Movie Level Pack 1 & 2! Control your favorite characters based on the DC Aquaman film! Battle as Aquaman and rule the underwater kingdom of Atlantis! Level Packs include Aquaman, Black Manta, Mera, Orm and more.