After the shocking events of 'Ties That Bind: Part Two', Javier struggles to find a role in his newly reunited family. Meanwhile, tension within the walls of Richmond grow. Will Clementine and the rest of the group turn against Javier? It may be time to choose between the family you’re born into and the family you've made. Episode three of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.