PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Gage Ninja Pack
The Gage Ninja Pack DLC adds an array of Ninja weapons that Gage brought with him from his travels to the east. Three new ranged weapons, four new melee weapons, Shuriken throwing star, a host of mods, four new masks, patterns and materials are also included.