RABBIDS INVASION - PACK #5 SEASON ONE
Enjoy the hit kids' animated TV show in a brand new way! Now you can watch and play with the Rabbids in 3 interactive episodes: "SLIPERY AND SOAPY", "RABBID TEST N° 98001-C: THE MIRROR" and "RABBIDS WITH FLEAS". Get moving and compete with your family and friends in crazy, fun challenges like Soap Rush, Paper Jumper, Object Hunt and more...