Just Cause 3: Reaper Missile Mech
Representing the latest in mechanised vehicle technology, the “Reaper” Mech brings elegance and sophistication to any conflict. Sit down, relax and enjoy the power of your multi-lock missile launcher, Bavarium minigun, GRIP gravity weapon and force pulse punch.