Star Wars Classic Skin Pack
A long time ago in a galaxy far, far away.... The Star Wars Classic Skin Pack features an assortment of over 50 heroes, villains, and rogues from the Galactic Civil War. Whether you pick a Jawa or the mighty Darth Vader, you can play as your favorite Star Wars characters from Episodes IV to VI, Minecraft style.