The Walking Dead: Michonne - Ep. 3, What We Deserve
Episode three of a three part episodic game series set in the same universe as Robert Kirkman’s award-winning series. Feeling the weight of choices both recent and long ago, Michonne tries to protect an innocent family, but Norma and the vengeful Monroe crew are closing in. As reality shatters and the ghosts of the daughters she abandoned demand to be heard, your choices will determine who lives, who dies, and what redemption really means in a world gone to hell. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.