Upon discovering the true nature of the New Frontier's leadership, relationships within the Garcia family have come to a head. As Javier, you will decide the shape and nature of your chosen family. All the while, a herd of walkers moves ever closer to Richmond, putting pressure on allies and enemies alike. With distrust running rampant, you'll have to determine if blood is thicker than water... Episode four of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.