Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
Combat even more evolved. A trial serum turned Lazarus into a deadly blend of woman and machine. She’s the peak of evolution, and she’s ready to challenge anyone (or anything) that says otherwise. Available 30 days after launch.