PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Butcher's Western Pack
The Western Weapon Pack features the weapons that tamed the west. Stare down the law with these older than old school weapons that still pack a punch. Automatic fire is for people who can't aim anyway, right? Make your bullets count with the Peacemaker .45 Revolver where six bullets is enough to see six helmets fly. For those who need a few bullets more there is the Repeater 1874 Sniper Rifle. The Plainsrider Bow if you need no bullets at all. An arrow kills and doesn't make a sound. Unless you attach a pack of dynamite to it, which you can. The dynamite also comes as a throwable so you don't need to go through the potential hassle of having a bow. Ride off into the sunset with four new masks, and patterns. Giddy up!