The Witcher 3: Hearts of Stone
Hearts of Stone is the first official expansion pack for The Witcher 3: Wild Hunt -- an award-winning role-playing game set in a vast fantasy open world. Become Geralt of Rivia, a professional monster slayer hired to defeat a ruthless bandit captain, Olgierd von Everec, a man who possesses the power of immortality. Hearts of Stone packs over 10 hours of new adventures, introducing new characters, powerful monsters, unique romance and a brand new storyline shaped by your choices.