Enhance your adventure and achieve victory with the Kharl Zeon pilot pack and his Pilot Ability: Vortex Shield. Return enemy fire with this gravity master. Includes the digital version of: *1 Kharl Pilot Kharl Zeon is an Expedition scientist who’s happiest at home in the lab. His quick-firing intellect often distracts him from everyday things like social niceties. He harbors a lifelong fascination with the Wardens, and dreams of unlocking their ancient mysteries.