Dead Rising 4 - Ugly Winter Sweater
Beauty is in the eye of the beholder—so don this Ugly Winter Sweater to show your holiday spirit as you carve your way through turkey dinners and zombies alike. Enjoy the warmth and festivity of this vibrant fashion statement (and try not to think about the wool scratching at your armpit). Available by changing your clothes in front of a mirror (Story). Wear it with a smile! NOTE: The Ugly Winter Sweater is available in SINGLE PLAYER ONLY.