Mysterion’s sister is in trouble. She’s fallen in with the Vamp Kids of South Park, who have descended upon Cartman's favorite restaurant, Casa Bonita. AN ALL-NEW STORY – Explore Black Bart’s Cave, watch the cliff divers, taste the magic of Mexico, and defeat the vampires. A NEW BUDDY – Enter the battle alongside your new combat buddy: Henrietta the Goth, a powerful support Witch. A NEW CLASS – Fight darkness with darkness and embrace the new Netherborn class, which features four new occult powers.