Call of Duty: Ghosts - Extra Slots Pack
Get more choices as the battle unfolds. The Extra Slots Pack increases the number of customizable Create-A-Soldier loadout slots from six to 10 for each character, that’s up to 40 additional loadout slots across 10 characters.