WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 2
New stages will be available for selection under Select Battlefield. In-game music and additional weapons are also included. *New stages: 'Manhunt' (Weapon available: Dandyman) 'The Art of War' (Weapon available: Flags) 'Best of Both Worlds' (Weapon available: Hektor's Sword) 'Duelling Heroes' (Weapon available: Lepidoptera) 'Memories of Vyashion' (Weapon available: Cupid's Bow) *Additional music: 9 additional tracks will be available.