Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Equip Frank West with the steam punk snowman head Combo Weapon which fires snowballs at zombies to freeze and shatter them! Sir-Ice-A-Lot comes pre-built and is available in Emergency Shelter vendors (Story) and Vending Machines (Multiplayer). In addition, Sir-Ice-A-Lot can be created by combining a snowman mask + mechanical item together to create an ice shattering experience.