RABBIDS INVASION - PACK #2 SEASON ONE
Enjoy the hit kids' animated TV show in a brand new way! Now you can watch and play with the Rabbids in 3 interactive episodes: "SUPER RABBID", "MOO RABBIDS" and "STOP! NO MORE!". Get moving and compete with your family and friends in crazy, fun challenges like Road Rush, Zombie Dance, Cone out Loud, Object Hunt and more...