PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Golden Grin Casino Heist
The Golden Grin Casino Heist DLC is the final contract from the Dentist. She boasts more Five Diamond hotels than any other city in the world. Her shine and sparkle attracts tens of millions of dreamers every year. Dreamers that are ready to drop their mortgage on the slots and tables of the casinos. And no casino shines brighter than the Golden Grin. It also comes with the CAVITY 9mm rifle, 4 casino themed masks, patterns, and materials.