Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon
The heart of our much-loved young Sir Hans Capon is bursting with overwhelming longing for... his latest flame. Kingdom Come: Deliverance's second DLC "The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon" revolves around the popular character's attempts to woo the fairest maid he has ever set eyes upon, and his success will not only depend on his own mastery of the art of love – it’s also up to you, Henry, his trusty wingman, to ensure that The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon come to a happy end! That is the main objective linking three new quests, in which you will not only have to read love poems, arrange a nighttime tryst and keep an enraged butcher at bay, but also infiltrate the camp of a band of bloodthirsty brigands, enter a dice tournament, dig up a corpse, investigate a murder and... er... perhaps commit a few. All in the name of love, of course!