The Walking Dead: 400 Days
Centered on a truck stop on a Georgia highway, this DLC episode for Season 1 of The Walking Dead tells five linked stories of survival. The Walking Dead: 400 Days offers more of the horror and human drama of Robert Kirkman and Telltale’s award-winning series. Echoes of the choices you made in Season 1 will carry over into '400 Days' and the choices you make in '400 Days' will resonate into Season 2. Purchase of this DLC requires that The Walking Dead - Episode 1: A New Day is installed.