Warhammer: Vermintide 2 - Ellyrian Handmaiden
The Ellyrian Handmaiden collection contains two premium cosmetics for Kerillian: the Reaver's Helm hat and Daughter of Lileath skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Handmaiden career. About the cosmetics: Reaver's Helm - Hat Helm of the famed Ellyrian Reavers, who are either bold knights or merciless raiders, depending on at which end of the spear you find yourself. Daughter of Lileath - Skin Garb befitting a priestess of the moon goddess, proven in faith and battle.