PAYDAY 3: Fear & Greed Tailor Pack
Pride, greed, wrath, envy, and lust. Nearly the full set of deadly sins is represented on the floor of the stock exchange - and in the Payday Gang for that matter, so it's about time these two worlds are combined. Wear your greed proudly with these outfits, putting you into the literal shoes of trade floor experts. The Fear & Greed Tailor Pack contains four outfits, masks, and gloves. Outfits - Mad Dog - Floor Trader - Power Play - Reckoning Gloves - Blue Chip - Studded - Market Crasher - Necessary Evil Masks - Rushing Bull - Big Bad - Rabbit Season - Bear Market The Fear & Greed Tailor Pack is also part of the Fear & Greed Bundle.