Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Give your arsenal an authentic feel and blend into the desert sands with the Dusty Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Dusty Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Insurgent faction for the following weapons: - Rifleman: QBZ-95 - Rifleman: QBZ-03 - Breacher: KS-23 - Advisor: Alpha AK - Gunner: MG3 - Marksman: L96A1 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu, which can be accessed from the main menu. The Dusty Weapon Skin Set is included in the Crisis Set Bundle.