Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Relentless Reiklander
The Relentless Reiklander collection contains two premium cosmetics for Victor Salzpyre: the Candelight Helm and Reikland Rover skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Bounty Hunter career. About the cosmetics: Candlelight Helm - Hat Jury-rigged miner's helm. More notable for its practicality than its functionality. Reikland Rover - Skin This garb has a decidedly Bretonnian cut to its cloth, though an Imperial bounty hunter would surely never don such an outfit.