SOUTH PARK: SNOW DAY! Nichole's Home Brew
Nichole’s Infernal Pacts were just the beginning! The Board Girls have unleashed diabolical new Home Brew rules for Snow Day, featuring game-altering modes like The Floor is Lava, Air Superiority, and Super Pissed Off. These brutal challenges will push you to your limit. Your gear? Useless. Your strategies? Obsolete. Adapt fast or fail. Conquer all five new modes and unlock even crazier rule combinations to prove you’re the one and only New Kid. Are you ready?