Insurgency: Sandstorm - Night Raven Weapon Skin Set
Disappear into the shadows and ambush your enemies with the Night Raven Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Night Raven Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Security faction for the following weapons: - Rifleman/Demolitions: WCX - Breacher: KSG - Advisor: Vector - Gunner: M249 - Marksman: M24 - Secondary: PF940 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the main menu. The Night Raven Weapon Skin Set is included in the Resurgence Set Bundle.