"Felyne Stealth Hood" Hunter layered armor piece
Hunt in style with this special layered armor! Always wanted to co-ordinate your style with your Felyne friend? Now you can with this hood featuring adorable cat ears and bell! After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. You will then be able to use it in the Layered Armor Settings menu of the Item Box. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.